بستنی زمستانی

تجربه های شیرین آشپزی من

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ تجربه های شیرین آشپزی من خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

این بستنی یکی از اونایی که نمیتونم دست بر دارم و معمولا" تو زمستان میاد به بازار ولی علاقه من به این بستنی باعث شد تا طرز تهیه شو پیدا کنم .

 

مواد لازم:

سفیده تخم مرغ                        آبجوش

شکلات تخته ای                       شکر

نان بستنی                              پودر ژلاتین

 

 

طرز تهیه:

  اول پودر ژلاتین و یک قاشق آبجوش را مخلوط میکنیم،بعد شکر را هم به این مواد اضافه میکنیم یک عدد سفیده تخم مرغ را هم اضافه میکنیم بعد با همزن آنقدر میزنیم تا از کاسه نریزد.

وقتی آماده شد با قیف از مخلوط روی نان بستنی ها فرم میدهیم و در یخچال قرار میدهیم تا خودشان را بهتر بگیرندبعد از این مرحله نوبت به آب کردن شکلاتمون میرسه که از روش بن ماری یا ( روی بخار آب مثلا" روی کتری در حال جوش) استفادذه میکنیم بعد از یکی دو ساعت بستنی ها رو از یخچال در میاریم و با شکلات رویشان را پر میکنیم و باز به  یخچال میگذاریم بعد از اینکه خودشو خوب گرفت آماده سرو نوش جان.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 6 شهريور 1393برچسب:بستنی رمستانی ,بستنی ژلاتینی ,بستنی, ] [ 12:23 ] [ عسل بانو ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه